Deel
Vorige onderwerpGo downVolgende onderwerp
Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 05-10-17
Profiel bekijkenhttp://www.spazuiver.nl

Deeltijdroosters

op za okt 14, 2017 12:27 am
Crying or Very sad wie heeft een deeltijdroosters op dit forum?

Wat die planning er nou van gebakken heeft is echt ongelooflijk.  Berichten al door gekregen dat van alle % roosters er helemaal niks van klopt.  Graag verdere reacties hierop.  Embarassed
Aantal berichten : 1
Leeftijd : 50
Profiel bekijken

Re: Deeltijdroosters

op za okt 14, 2017 8:45 am
idd René is om te huilen.
De % dagen zijn heel slecht verdeeld.
En de evr cf atv op het rooster komen niet overeen met je verlofkaart de laatste 2 maanden.
Profiel bekijken

op za okt 14, 2017 10:31 am
Hoi

Ik heb 90% in November staan 2 % dagen in een blok wat ik heb vrij genomen 2% na mijn vakantie ? Dit is al vreemd vreemder is dat ik 4% dagen in November zie staan
en in December 1 .

De verdeling van de CF AV dagen is ook waardeloos in het oude rooster had ik bijna altijd 2 vrije dagen in mijn rooster nu 3 werken 1 vrij 3 werken 3 vrij met waarvan een % dag.

Profiel bekijkenhttp://www.spazuiver.nl

Deeltijdrooster

op za okt 14, 2017 4:10 pm
Bij mij nu in november 4 x 14:30 en zie staan 25 t/'m 28 november waarvan 2 keer rooster vrij en 2 % dagen.
Vervolgens 1 x 13:15 . Daarna ER en vrij. Dit is toch niet te geloven Embarassed  in januari 4 x 04:45 en in maart 4 x 13:15.
70 % gaan werken om niet meer dan 4 dagen achter elkaar te werken. En dan krijg je dit op je bord geserveerd. Embarassed
Ging zo goed mijn rooster ,maar nu maken ze het wel erg slecht met die % roosters
Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 11-10-17
Profiel bekijken

op ma okt 30, 2017 11:35 am
Eens werkdruk zou evenredig verdeeld moeten worden.
De ene week werk ik soms 5 dagen en de andere 2. Een deeltijdrooster heb ik omdat ik naast mijn werk wekelijks terugkomende andere bezigheden heb. Dit valt nu niet in te plannen
Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum: