K5 K6 KLM
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
Admin
Admin
Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 02-10-17
Woonplaats : Nederland
https://k5k6.actieforum.com

Lees dit eerst hier staat ook de link naar de ruil tool  en de link naar Habile Empty Lees dit eerst hier staat ook de link naar de ruil tool en de link naar Habile

ma okt 02, 2017 12:25 pm
Welkom bij het nieuwe Ruil  en Informatie forum van K5 K6  BTS

Dit forum is voor het nieuwe ruil online voor de  TL TC  van KLM  Platform afhandeling .

Dit is de link naar het online ruil tool deze kan thuis worden bereikt zonder token  .

Ruil tool link KLIK op mijn
 

Dit is links voor de overige sites  onder andere Carina enz.

Habile KLIK op mijn

Soms met en soms zonder Token

Hef Fun  en hou het netjes   Smile


Laatst aangepast door Admin op ma okt 02, 2017 8:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
avatar
Jaap van den Berg K015903
Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 02-10-17

Lees dit eerst hier staat ook de link naar de ruil tool  en de link naar Habile Empty ruiling vroeg > laat 14 t/m 17-10

ma okt 02, 2017 7:00 pm
Graag wil ik 14 t/m 17 oktober mijn 6.00 (4x) ruilen naar 13.30 of 14.30 groet, Jaap v.d. Berg
Is reeds geregeld ! Niet meer nodig dus.


Laatst aangepast door Jaap van den Berg K015903 op vr okt 13, 2017 3:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Reeds geruild)
avatar
Gast
Gast

Lees dit eerst hier staat ook de link naar de ruil tool  en de link naar Habile Empty Ruiling Administratie

ma okt 02, 2017 8:04 pm
Kun je eenzijdig ruilen met de ADM hoe gaat deze ruiling?
Ron
avatar
Admin
Admin
Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 02-10-17
Woonplaats : Nederland
https://k5k6.actieforum.com

Lees dit eerst hier staat ook de link naar de ruil tool  en de link naar Habile Empty info

ma okt 02, 2017 8:13 pm
Sorry Ron dit forum staat los van de KLM iedereen die wilt ruilen doet dat op eigen verzoek je kan hier alleen maar diensten plaatsen of vragen aan collega of hij een dag voor je
kan werken.
Je mag ook berichten op het forum zetten als het maar niet of topic is .

Gr

Admin
Gesponsorde inhoud

Lees dit eerst hier staat ook de link naar de ruil tool  en de link naar Habile Empty Re: Lees dit eerst hier staat ook de link naar de ruil tool en de link naar Habile

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum